Foliopaki z nadrukiem – czy warto?
Foliopaki są obecnie jednym z najpopularniejszych rodzajów opakowań, przeznaczone zazwyczaj do przesyłek o małych gabarytach. Produkowane są z grubej folii LDPE, ich główne właściwości to wytrzymałość, dobra ochrona przed działaniem czynników zewnętrznych. Są nieprzezroczyste, dzięki czemu zawartość jest niewidoczna dla postronnych osób, poza tym cechują się funkcjonalnością i lekkością, nie wpływają znacząco na wagę przesyłki. Foliopaki z nadrukiem produkowane z tworzywa sztucznego na bazie cukru, szybko się rozkładają, dzięki temu są przyjazne środowisku.
Do czego służą foliopaki?
Foliopaki są wykorzystywane głównie do pakowania towarów przeznaczonych dla klientów w centrach logistycznych, magazynach, firmach kurierskich. Przeznaczone są do zapakowania przedmiotów, które nie wymagają szczególnych warunków do transportu. Towary pakowane do foliopaków to tekstylia, odzież, dokumenty, książki, niektóre zaopatrzone są od środka w folię bąbelkową, wówczas może być w nich transportowana elektronika i inne delikatne i drobne produkty. Mogą być wyposażone w zamknięcie typu plomba albo wielorazowego użytku. Powszechnie stosowane jest zamknięcie typu plomba, a także wielorazowego użytku, które może służyć do reklamacji i ewentualnego odesłania towaru.
Rozmiar foliopaków kształtuje się od mniejszych formatów A5 do rozmiarów o szerokości nawet 1 m. Mogą być pakowane do nich bardzo różnorodne towary, jeśli wymagają solidniejszego opakowania dostępne są foliopaki, które mają grubość nawet kilku milimetrów.
Foliopaki z nadrukiem – podstawowe cechy
Foliopaki z nadrukiem są traktowane przez przedsiębiorców jak inne gadżety reklamowe, notatniki czy długopisy. Mogą być wykorzystywane przez klientów wielokrotnie, zanim trafią na śmietnik, większość osób przedmioty tego typu przechowuje, nawet jeśli mają niską wartość, wykorzystując je zamiast pojemników, co jest korzystne ekologicznie i ekonomicznie. Koperty foliowe i foliopaki gwarantują bezpieczną podróż przesyłki do klienta, szeroką ofertę produktów tego typu można znaleźć na stronie https://t-pack.pl/62-foliopaki. Oferowane tam wyroby umożliwiają zindywidualizowanie wyglądu firmowej paczki, proponują również koperty z własnym nadrukiem. Wszystkie foliopaki zarówno te z nadrukiem, jak i bez wykonane są z najwyższej jakości materiałów. W ofercie znajdują się standardowe foliopaki z nadrukiem, o wymiarach 40 x 50 cm i 45 x 50 cm, firma proponuje wykonanie projektu logo firmy gratis. Można zamówić także foliopaki z uchwytem o wymiarach 37 x 50 cm NADRUK PREMIUM, a także ekologiczne foliopaki, które wykonane są w całości z elastycznej i wytrzymałej na rozerwanie folii, jest to w 100% surowiec wtórny, podlegający recyklingowi. Zakup większej ilości foliopaków z nadrukiem lub bez, znacząco obniża koszty zakupu.
Foliopaki z nadrukiem – dobre rozwiązanie reklamowe
Właściwie zaprojektowana i umieszczona reklama na foliopakach umożliwia regularne informowanie klientów o istnieniu danej firmy, oferowanych przez nią usługach i produktach. Jest to forma reklamy niewymagająca znacznych nakładów finansowych, rozpowszechnianie foliopaków z nadrukiem daje wyjątkowo dobre efekty. Podczas sprzedaży internetowej korzystanie z foliopaków rozpowszechnia informację o firmie nie tylko wśród klientów, ale również wśród osób, przez których ręce przechodzi paczka, aby ostatecznie trafić do klienta. Opakowanie typu foliopaki z nadrukiem sprawdza się w wielu przedsiębiorstwach niezależnie od branży. Można umieścić na nich logo sklepu spożywczego, kosmetycznego, może on zawierać nie tylko wzór. Na życzenie klienta foliopaki z nadrukiem mogą zawierać różne informacje pozwalające na szybszą komunikację z firmą, jak np. adres mailowy, numer telefonu. Nadruk na foliopaku może być także przykuwającym wzrok elementem ozdobnym. Takie elementy reklamy budują pozytywny wizerunek firmy bądź marki. Zazwyczaj najskuteczniejszy jest prosty przekaz reklamowy, w bezpośredni sposób można sprawić, aby z firmą kontaktowało się bardzo dużo osób.